Warunki handlowe
Niniejsze warunki handlowe obowiązują podczas zakupów w sklepie internetowym www.picasee.pl. Warunki regulują prawa i obowiązki sprzedawcy i kupującego.
Dane kontaktowe
Nazwa e-shopu: www.picasee.pl
Operator: Student-eShop.cz s.r.o.
Siedziba: Dukelská 188/41, 358 01 Kraslice
REGON: 01713396
NIP: CZ01713396
Zarejestrowana w rejestrze handlowym prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Pilźnie, sekcja C, wstawka 28750
Telefon: +420 777 793 005
Email: info@picasee.pl
Adres kontaktowy: Picasee.pl, Josefa Tomáška 1317, 337 01 Rokycany
Godziny otwarcia: 7:00 - 14:30
Sprzedawca zobowiązuje się odpowiadać na korespondencję pisemną lub elektroniczną kupującego niezwłocznie, nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych.
Informacje
Podane przez sprzedawcę informacje o towarze i cenie są wiążące, poza możliwymi oczywistymi błędami. Ceny zawierają wszystkie podatki (np. VAT) i opłaty, z wyjątkiem kosztów dostawy towarów.
Informacje o akceptowanych formach płatności podane są tutaj. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat w zależności od sposobu płatności, z wyjątkiem płatności za pobraniem.
Przyjęcie oferty z uzupełnieniem lub odstępstwem nie jest przyjęciem oferty.
Potwierdzenie treści umowy zawartej w innej formie niż pisemna, wykazujące odstępstwa od faktycznie uzgodnionej treści umowy, nie wywołuje skutków prawnych.
Akceptacja niezamówionego świadczenia przez kupującego nie oznacza przyjęcia oferty.
Dostarczanie towaru
Sprzedawca dostarczy kupującemu kompletny towar nie później niż 5 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia, chyba że określi inny czas dostawy dla poszczególnych towarów. Jeśli towar jest oznaczony jako „w magazynie”, sprzedawca wyśle towar najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych. Kupujący jest zobowiązany do odebrania towaru i zapłaty. Kupującemu zaleca się jak najszybsze sprawdzenie towaru po jego otrzymaniu.
Dokumenty do towarów, zwłaszcza dokument podatkowy, potwierdzenie i certyfikaty, sprzedawca wyśle kupującemu od razu po odebraniu towaru, najpóźniej do dwóch dni od momentu przyjęcia towaru przez konsumenta.
Na żądanie kupującego sprzedawca potwierdzi mu na piśmie zakres i czas trwania swoich zobowiązań wynikających z wadliwego wykonania oraz sposób, w jaki kupujący może skorzystać z przysługujących mu praw.
Cena i sposób dostawy - informacje tutaj
Jeżeli sprzedawca nie dotrzyma terminu dostawy lub wysyłki towaru, bezpłatnie dostarczy towar kupującemu i udzieli mu 10% rabatu od ceny zakupu. Nie ma to wpływu na pozostałe roszczenia kupującego.
Jeżeli kupujący nie odbierze towaru w uzgodnionym terminie, naruszając swoje zobowiązanie, jest on zobowiązany zapłacić sprzedawcy opłatę za przechowywanie za każdy dzień zwłoki w wysokości 10 CZK, ale maksymalnie 300 CZK. Sprzedawca jest uprawniony, po wyraźnym powiadomieniu kupującego pocztą elektroniczną i wyznaczeniu mu nowego rozsądnego terminu odbioru, do sprzedaży towarów w odpowiedni sposób. Koszty magazynowania oraz koszty dostawy, która nie doszła do skutku z powodu braku współpracy ze strony kupującego, sprzedawca ma prawo potrącić kupującemu w wysokości poniesionych kosztów.
Anulowanie zamówienia i odstąpienie od umowy
Kupujący może odstąpić od umowy w terminie 21 dni od otrzymania towaru lub ostatniej części dostawy, niezależnie od sposobu odbioru towaru lub płatności. Okres ten ma na celu umożliwienie zapoznania się kupującego w rozsądnym zakresie z charakterem, właściwościami i funkcjonalnością towarów.
Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w dowolnym momencie przed dostawą towaru.
Odstąpienie od umowy zostanie wysłane lub przekazane sprzedawcy przez kupującego w ciągu 21 dni. Kupujący nie musi podawać powodu odstąpienia od umowy. W celu ułatwienia komunikacji w odstąpieniu od umowy należy podać datę zakupu lub numer zamówienia/dokumentu sprzedaży, dane bankowe oraz wybrany sposób zwrotu towaru.
Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić kupującemu kwotę w pełni odpowiadającą cenie towaru oraz zapłaconym kosztom jego dostawy w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy, w taki sam sposób, w jaki otrzymał od kupującego zapłatę. Jeżeli sprzedawca oferuje kilka możliwości w ramach określonego sposobu dostawy towaru, jest on zobowiązany do zwrotu kosztów najtańszego z nich. Kupujący jest zobowiązany do wysłania lub wydania towaru sprzedawcy w tym samym terminie. Towar należy zwrócić sprzedawcy (nie za pobraniem) kompletny, najlepiej w oryginalnym opakowaniu, nie może nosić śladów zużycia lub uszkodzenia. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.
Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu otrzymanych środków kupującemu, zanim kupujący przekaże towar lub udowodni, że wysłał towar do sprzedawcy.
Jeżeli zwracany towar zostanie uszkodzony w wyniku naruszenia obowiązków kupującego, sprzedawca ma prawo żądać od kupującego odszkodowania za zmniejszenie wartości towaru i potrącenia go ze zwracanej kwoty.
Wyjątki: Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów o dostarczenie treści cyfrowych, które nie zostały dostarczone na nośniku materialnym, ani umów o świadczenie usług, w obu przypadkach pod warunkiem, że wykonanie nastąpiło za uprzednią wyraźną zgodą kupującego przed odstąpienie od umowy; ponadto w przypadku umów o dostawę usług lub towarów (w tym napojów alkoholowych), których cena zależy od wahań na rynku finansowym niezależnie od woli sprzedawcy; w przypadku umów dostawy towarów dostosowanych do życzeń kupującego lub dla jego osoby, a w przypadku umów dotyczących towarów łatwo psujących się, towarów, które zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami lub wyjęte z zamkniętego opakowania i nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych; w przypadku dostawy nagrań audio lub wideo lub programów komputerowych, jeżeli kupujący uszkodził ich oryginalne opakowanie; o dostawę gazet, magazynów lub innych czasopism; w przypadku umów na zakwaterowanie, transport, wyżywienie lub wykorzystanie czasu wolnego w określonym terminie lub w przypadku umów zawieranych na podstawie aukcji publicznej zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi aukcji publicznych.
Formularz on-line do odstąpienia od umowy jest dostępny tutaj.
Sprzedawca jest uprawniony do odstąpienia od umowy w dowolnym momencie przed dostawą towaru, jeżeli z przyczyn leżących po stronie osób trzecich obiektywnie nie jest w stanie dostarczyć towaru kupującemu w terminie odpowiednim do okoliczności i/lub jeżeli okaże się, że kupujący naruszył wcześniej zawartą umowę ze sprzedawcą.
Sprzedawca ostrzega również kupującego, że umowa nie zostaje zawarta, jeśli istnieją uzasadnione wątpliwości co do prawdziwej tożsamości kupującego lub w przypadku oczywistych błędów w informacji o towarze lub cenie.
Prawa i obowiązki wynikające z wadliwego wykonania
Jakość przy odbiorze
Jeżeli przejęty towar ma braki (np. Nie ma uzgodnionych lub prawnie oczekiwanych właściwości, nie nadaje się do zwykłego lub uzgodnionego celu, nie jest kompletny, jego ilość, wymiar, waga lub jakość nie odpowiada innym parametrom prawnym, umownym lub przed umownym), chodzi o wady towaru, za które odpowiada sprzedawca.
Kupujący może żądać od sprzedawcy nie później niż dwa lata po otrzymaniu towaru bezpłatnego usunięcia wady lub rozsądnej zniżki od ceny; jeżeli nie jest to nieproporcjonalne do charakteru wady (zwłaszcza jeśli wady nie można usunąć bez zbędnej zwłoki), może żądać dostarczenia nowego towaru bez wad lub nowych części bez wad, jeśli wada dotyczy tylko tego elementu.
Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie jest możliwa, po odstąpieniu od umowy kupujący może żądać zwrotu całej ceny zakupu.
W ciągu sześciu miesięcy od otrzymania towaru domniemywa się, że wada towaru istniała już w momencie jego odbioru.
Sprzedawca nie jest zobowiązany do spełnienia roszczenia kupującego, jeżeli udowodni, że kupujący wiedział o wadzie towaru przed jego odebraniem lub sam ją spowodował.
W przypadku sprzedaży towarów używanych sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady odpowiadające stopniowi poprzedniego użytkowania lub zużycia. W przypadku rzeczy sprzedawanych po niższej cenie sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady, za które została uzgodniona niższa cena. Zamiast prawa do wymiany kupującemu przysługuje w takich przypadkach rozsądna zniżka.
Ustawowe prawa wynikające z wad
Sprzedawca odpowiada za wady powstałe po otrzymaniu towaru w okresie 24 miesięcznej gwarancji lub w okresie przydatności do użycia podanym w reklamie, na opakowaniu towaru lub w załączonej instrukcji.
W tym terminie kupujący może złożyć reklamację i według własnego uznania zażądać z tytułu wady stanowiącej istotne naruszenie umowy (niezależnie od tego, czy wada jest możliwa do usunięcia, czy nie):
- usunięcia wady poprzez dostarczenie nowej rzeczy bez wady lub dostarczenie brakującej rzeczy;
- bezpłatnego usunięcia wady poprzez naprawę;
- rozsądnej zniżki od ceny zakupu; lub
- zwrotu ceny zakupu na podstawie odstąpienia od umowy.
Istotne jest naruszenie umowy, o którym strona naruszająca już wiedziała lub powinna była wiedzieć w momencie zawierania umowy, że druga strona nie zawarłaby umowy, gdyby przewidziała naruszenie.
W przypadku wady, która oznacza drobne naruszenie umowy (niezależnie od tego, czy wada jest możliwa do usunięcia, czy nie), kupujący ma prawo do usunięcia wady lub rozsądnej obniżki ceny zakupu.
Jeżeli po naprawie ponownie wystąpiła wada dająca się naprawić (trzecia reklamacja z tytułu tej samej wady lub czwarta z tytułu różnych wad) lub towar ma wiele wad (co najmniej trzy wady jednocześnie), kupujący może żądać rabatu od ceny zakupu, dokonać wymiany towaru lub odstąpić od umowy .
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady spowodowane normalnym zużyciem lub nieprzestrzeganiem instrukcji użytkowania.
Realizacja reklamacji
Kupujący jest zobowiązany zgłosić reklamację sprzedawcy lub osobie wyznaczonej do naprawy bez zbędnej zwłoki od momentu stwierdzenia wady. Jeżeli uczyni to pisemnie lub elektronicznie, powinien podać swoje dane kontaktowe, opis wady oraz żądanie sposobu realizacji reklamacji.
Formularz dla realizacji reklamacji znajdziesz tutaj.
Kupujący jest zobowiązany poinformować sprzedawcę, jakie prawo wybrał, podczas zgłaszania wady lub bez zbędnej zwłoki po zgłoszeniu wady. Zmiana wyboru bez zgody sprzedawcy jest możliwa tylko wtedy, gdy kupujący zażądał usunięcia wady, której nie można naprawić.
Jeśli kupujący nie wybierze swojego prawa z istotnego naruszenia umowy w terminie, przysługują mu prawa jak w przypadku drobnego naruszenia umowy.
Kupujący jest zobowiązany do udowodnienia zakupu towaru (najlepiej dowodem zakupu). Termin na realizację reklamacji zaczyna się od momentu złożenia reklamacji (zawiadomienia). Kupujący przekaże lub dostarczy towar sprzedawcy lub do miejsca wyznaczonego do naprawy w tym samym czasie lub później po złożeniu reklamacji. Towar powinien być czysty, kompletny oraz zostać zabezpieczony w odpowiedni sposób, aby nie uległ żadnym zniszczeniom podczas transportu.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu trzech dni roboczych, zdecydować o reklamacji lub o tym, czy decyzja wymaga ekspertyzy. W tym okresie sprzedawca przedstawi kupującemu informację o ewentualnej potrzebie ekspertyzy. Sprzedawca rozpatrzy reklamację, w tym usunie wady, bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od jej zgłoszenia, chyba że pisemnie uzgodni z kupującym dłuższy termin. Po tym okresie kupującemu przysługują takie same prawa, jak w przypadku istotnego naruszenia umowy.
Jeżeli sprzedawca odmówi usunięcia wady, kupujący może zażądać rozsądnego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.
Okres gwarancji wydłuża się o czas od reklamacji do jej realizacji lub do momentu, gdy kupujący był zobowiązany towar odebrać. W przypadku wymiany towaru lub jego części odpowiedzialność sprzedawcy obowiązuje jak przy zakupie nowego towaru lub jego części.
W przypadku braku możliwości monitorowania statusu reklamacji on-line, sprzedawca zobowiązuje się do poinformowania kupującego o reklamacji zgodnie z jego żądaniem drogą mailową lub SMS.
W przypadku uzasadnionej reklamacji kupującemu przysługuje odszkodowanie za poniesione koszty.
Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych udostępnionych w celu realizacji przedmiotu umowy jest Sprzedawca.
Dane identyfikacyjne i kontaktowe
Firma: Student-eShop.cz s.r.o.
Siedziba: Dukelská 188/41, 358 01 Kraslice, Republlika Czeska
REGON: 01713396
NIP: CZ01713396
Telefon: +420 777 793 005
E-mail: info@picasee.pl
Adres kontaktowy: Student-eShop.cz s.r.o., Dukelská 188/41, 358 01 Kraslice, Republika Czeska
Cel przetwarzania, zakres danych osobowych oraz podstawa prawna ich przetwarzania
Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w celu zawarcia umowy kupna, jej późniejszej realizacji (realizacja zamówienia, zabezpieczenie odbioru i dostawy towaru) oraz ewentualnego rozwiązania praw z tytułu wadliwego wykonania (reklamacje) administrator będzie przetwarzał i przechowywał zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego(UE) 2016/679, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (dalej RODO), jego dane osobowe w zakresie: imię, nazwisko, adres, e-mail i numer telefonu.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO wykonanie umowy, której stroną jest kupujący.
Kategorie odbiorców / odbiorców danych osobowych
Administrator zobowiązuje się nie przekazywać danych osobowych kupującego innym podmiotom niż następujący przetwarzający:
- a) przewoźnik umowny, którego kupujący wybiera w formularzu zamówienia, w celu dostawy towaru, lista przewoźników jest dostępna na https://www.picasee.pl/pomoc/informacje-o-dostawie, przy czym dane zostaną podane w zakresie: imię, nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu;
Czas przechowywania
Dane osobowe będą przechowywane przez administratora przez czas niezbędny do realizacji umowy (realizacja zamówienia, przechowywanie i dostawa towaru), a także przez okres rękojmi (24 miesiące od otrzymania towaru) lub przez okres obowiązywania gwarancji umownej.
Kupujący przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z § 31 ustawy o rachunkowości (nr 593/1991 Dz.U.) Administrator ma obowiązek przechowywać dokumenty księgowe i zapisy księgowe (faktury) przez okres 5 lat licząc od końca okresu rozliczeniowego, którego dotyczą (tj. jeżeli kupisz towar w 2018 r., fakturę należy przechowywać do końca 2023 r.). Administrator jest również zobowiązany na podstawie § 47 ustawy o administrowaniu podatkami i opłatami (nr 337/1992 Dz.U.) do przechowywania faktury przez 3 lata od zakończenia okresu rozliczeniowego, w którym powstał obowiązek podatkowy związany z fakturą (tj. w przypadku zakupu towaru w w 2018 roku fakturę należy przechowywać dla celów podatkowych do końca 2021 roku). Faktura zawiera następujące dane osobowe: imię, nazwisko i adres.
Kupujący przyjmuje również do wiadomości, że zgodnie z § 35 ustawy o podatku od wartości dodanej (nr 235/2004 Dz.U.), Administrator jest zobowiązany do przechowywania dokumentów podatkowych przez okres 10 lat od zakończenia okresu rozliczeniowego, w którym nastąpiło świadczenie (tj. w przypadku zakupu towaru w 2018 roku fakturę należy zachować do końca 2028 roku). Dokument podatkowy zawiera następujące dane osobowe: imię, nazwisko i adres.
Prawa Kupującego w stosunku do danych osobowych
Kupujący przyjmuje również do wiadomości, że zgodnie z art. 15 do 21 RODO przysługuje mu prawo do:
- a) dostępu do danych osobowych, polegającego na prawie uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe, które go dotyczą, a jeśli tak, ma prawo dostępu do tych danych osobowych i informacji w rozumieniu art. 15 RODO;
- b) sprostowania niedokładnych danych osobowych, które go dotyczą, uwzględniając ponadto cele przetwarzania, kupującemu przysługuje prawo uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez złożenie dodatkowego oświadczenia na podstawie art. 16 RODO;
- c) do usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”), polegającego na usunięciu przez administratora danych osobowych kupującego bez zbędnej zwłoki, gdy tylko przestaną być potrzebne do celów wykonania umowy, chyba że istnieje inny prawny powód ich dalszego przetwarzania;
- d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
- e) przeniesienia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO;
- f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO.
Administrator udzieli kupującemu na żądanie informacji o podjętych środkach w każdym przypadku nie później niż 20 dni od otrzymania wezwania.
W przypadku wątpliwości co do przetwarzania danych osobowych kupujący ma prawo skontaktować się z Urzędem Ochrony Danych Osobowych, który jest organem nadzorczym w tym zakresie, i złożyć reklamację.
Sprzedawca zezwala na dokonywanie zakupów bez rejestracji, przy czym dane niezarejestrowanych kupujących będą wykorzystywane wyłącznie w celu wykonania przedmiotu umowy, a nie w celach marketingowych lub biznesowych.
Rozwiązywanie konfliktów
Wzajemne spory między sprzedawcą a kupującym rozstrzygają sądy powszechne
Zgodnie z ustawą o ochronie konsumentów (nr 634/1992 Dz.U.) Kupujący będący konsumentem ma prawo do pozasądowego rozwiązania sporu konsumenckiego wynikającego z umowy kupna lub umowy o świadczenie usług. Podmiotem uprawnionym do rozstrzygnięcia sporu drogą pozasądową jest Czeska Inspekcja Handlowa. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.coi.cz.
Pozasądowe rozwiązanie sporu konsumenckiego wszczyna się wyłącznie na wniosek konsumenta i tylko wtedy, gdy spór nie został rozstrzygnięty bezpośrednio ze sprzedawcą. Ofertę można złożyć nie później niż 1 rok od dnia, w którym Konsument skorzystał ze swojego prawa będącego przedmiotem sporu u sprzedawcy po raz pierwszy.
Konsument ma prawo zainicjować pozasądowe rozstrzyganie sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy ODR dostępnej w serwisie ec.europa.eu/consumers/odr/.
Kupujący może również zasięgnąć porady w sprawie swoich praw konsumenckich pod adresem dTest, o.p.s. przez www.dtest.cz/poradna lub telefonicznie pod numerem 299 149 009.
Czeska Inspekcja Handlowa nadzoruje przestrzeganie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie konsumentów (nr 634/1992 Dz.U.) (www.coi.cz).
Pozostałe
Kupujący w rozumieniu niniejszego regulaminu oznacza konsumenta będącego osobą, która w przeciwieństwie do sprzedawcy nie działa w zakresie swojej działalności gospodarczej ani samodzielnego wykonywania zawodu przy zawieraniu i wykonywaniu umowy.
Przez sprzedawcę rozumie się w rozumieniu niniejszego regulaminu przedsiębiorcę, który przy zawieraniu i wykonywaniu umowy w odróżnieniu od kupującego działa w zakresie swojej działalności gospodarczej lub samodzielnego wykonywania swojego zawodu.
Zwrot sprzętu elektrycznego i innych produktów
Sprzedawca zapewnia odbiór sprzętu elektrycznego z gospodarstw domowych oraz selektywną zbiórkę odpadów elektrycznych, baterii i akumulatorów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Klient ma prawo do zwrotu starego sprzętu elektrycznego przy zakupie nowego podobnego sprzętu elektrycznego lub baterii lub akumulatorów w siedzibie sprzedawcy.
Klient jest również uprawniony do zwrotu sprzętu elektrycznego, odpadów elektrycznych lub baterii lub akumulatorów w punktach zbiórki przeznaczonych do zbiórki tych odpadów na terenie właściwej gminy.
Sprzedawca zapewnia również nieodpłatny odbiór sprzętu elektrycznego bezpośrednio z gospodarstw domowych, jeśli klient zamówi towary podobnego rodzaju i przeznaczenia. Zwrot dotyczy sprzętu elektrycznego w ilości odpowiadającej zamówionemu towarowi.
Sprzęt elektryczny, odpady elektryczne, baterie i akumulatory nie mogą być wyrzucane razem z odpadami zmieszanymi, ale muszą być utylizowane w wyznaczonych miejscach, tj. w punktach zbiórki, takich jak wymienione powyżej. Te przedmioty i odpady będą dalej wykorzystywane do produkcji nowych produktów. Niebezpieczne i szkodliwe substancje z tych urządzeń i odpadów mogą szkodzić środowisku lub zdrowiu ludzkiemu.
Tworzenie własnego projektu
Za wszelkie treści przesłane do serwisu sprzedawcy (np. grafiki przesłane w celu stworzenia własnego projektu futerału na telefon komórkowy) odpowiada kupujący, który je przesłał. Kupujący nie może przesyłać ani w jakikolwiek inny sposób wykorzystywać w tym zakresie treści, których wykorzystanie narusza prawa autorskie lub mogłoby przyczynić się do popełnienia przestępstwa lub jest w jakikolwiek sposób niezgodne z obowiązującym prawem. W przypadku podejrzenia, że treści dostarczone przez kupującego nie spełniają wymagań, sprzedawca zastrzega sobie prawo do niestosowania takich treści, o czym niezwłocznie poinformuje kupującego.
Inne kwestie nie wymienione tutaj są regulowane przez Kodeks Cywilny (nr 89/2012 Dz.U.), Ustawę o Ochronie Konsumentów (nr 634/1992 Dz.U.) oraz inne przepisy prawa z późniejszymi zmianami.
Umowa i związane z nią kwestie podlegają prawu czeskiemu.
Zmiany warunków w innej formie niż wzajemnie uzgodniona pisemna forma są wykluczone.
Niniejsze warunki obowiązują od 3 września 2019 r.
Niniejsze warunki handlowe zostały przygotowane przez dTest, o.p.s. Przejmując je, sprzedawca dobrowolnie wszedł w system „poprawy jakości warunków handlowych”, który ma na celu wyjaśnienie i uproszczenie warunków handlowych, poprawę relacji między konsumentem a przedsiębiorcą oraz wyraźną gwarancję warunków handlowych dla kupującego - konsumenta.
W przypadku pytań dotyczących niniejszych warunków handlowych lub niezadowolenia z działań operatora, możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem infolinii dTest: 299 149 009, elektronicznie wpisując pytanie na stronie www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna lub pisemnie na adres: dTest, ops, Černomořská 419 / 10, 101 00 Praga 10.
Do pobrania
Warunki handlowe obowiązują od: 2019-09-03